top of page

אין דרך אל האושר, אושר הוא הדרך!!!


זה עניין של נקודת מבט, מי שמחכה שאושר יגיע לבד , זה לא יקרה, כי אי אפשר לקנות את האושר בכסף.... אושר זו דרך חיים, ליהיות מאושר זו בחירה, אפשר ליהיות מאושרים גם מהרגעים הקטנים של שמחה, להנות מהעשייה, מהמשפחה, חברים, תרומה לקהילה והמון נתינה ואהבה.

כמה טיפים להגדלת האושר שלכם:

ללמוד לסלוח: לכתוב יומן או מכתב שבו מתרגלים ויתור על כעס ודחייה כלפי אדם שפגע בנו הכרת תודה: למנות במחשבה או בכתיבה 10 הדברים אתם מודים עליהם תודה על דברים שיש לי, ניתן גם לכתוב מכתב תודה לאדם מסויים( עשיתי את זה לא פעם, זה גורם תחושת סיפוק עדירה ומגדיל את האושר) הימנעו מהשוואה חברתית- תיהיו מרוצים ממה שיש לכם , כי "תמיד הדשא של השכן ירוק יותר" ותציבו יעדים חדשים . תפתחו אופטימיות- חזקו "שרירי האופטימיות"- אופטימיות מגדילה מוטיבציה ונותנת כוחות להצליח, אפשר לכתוב יומן ובו לתאר את העתיד הטוב ביותר בשבילכם או לתרגל התבוננות על חצי הכוס המלאה. הקדישו זמן איכות עם הילדים שלכם ואם ניתן עם כל אחד לחוד, עם בן/בת זוג, הורים, אחים/ות.

אתמול נהנתי מזמן איכות עם הסטודנט שלי הבן הבכור, לאחר תקופת מבחנים קשה, ראשונה בחייו כסטודנט טיילנו שנינו, דיברנו- היה מעניין, גם אם לא תמיד ניתן לעזור , הקשבה זה אחד הכלים שעוזרים תמיד. תודה לך רמי קנדהורוב על זה שלימדת אותי להיות אימא, על זה שיש לי אותך צנוע, חכם, מנסה, נופל וקם, לומד, מתפתח והכי חשוב היותך אדם טוב לב, סבלני ואוהב אדם

מאחלת לכם ליהיות מאושרים בחלקחם, לשמוח, להנות ולצמוח.

לריסה חבסטובסקי מאמנת אישית להתפתחות אישית וצמיחה ניסיון רב עם כבדי שמיעה.

מחשבות אחרונות
bottom of page