top of page

יום הולדת רק פעם בשנה וגיל זה רק מספר

אני באופן אישי מאוד אוהבת ימי הולדת, השנה חגגתי יום הולדת 43,

המשבר הכי רציני היה לקראת גיל 40 , שהסתיים ב- 39 , הגעתי למסקנה עם עצמי שגיל זה רק מספר ואין לו שום קשר אליי, אני צעירה בנפשי עם המון רצונות ואתגרים, הגעתי למסכנה שהגשמתי את החלום הגדול ביותר עבורי, גידלתי ילד חרש שבזכות ההשקעה היום יודע לדבר ולשמוע, לשמוח ולהעניק חום ואהבה לאלפי ילדים בשמע ואחרים,

כמובן בדקתי עם עצמי האם מה שאני עושה זה היעוד שלי???

עד גיל 39 הייתי אחות במקצועי עם תואר BA קורסים מקצועיים, ניסיון של 18 שנה בתחומים שונים ומגוונים - מבוגרים ופגים, ניהול, כל אלו מצריכים התמודדות במצבי לחץ, מקצועיות, יחסים בין אישיים, עזרה לזולת, תוך כדי מילוי תפקיד ניהולי נחשפתי לתחום חדש שמאוד עניין אותי שהוא אימון אישי.

נשארתי ביעוד שלי: נתינה ועזרה היא חלק בלתי נפרד ממני ואין סיפוק יותר גדול מללוות אנשים בדרך להצלחה שלהם, בדרך ליעוד שלהם, בדרך לחלומם.

למה כל זה קשור ליום הולדת , כי הרבה פעמים יש לנו נטייה לעשות חשבון נפש עם עצמינו ולראות את חצי הכוס הריקה ולא ההפך.

אחד הדברים שהם חשובים בעיניי זה השקעה בילדינו, כי זו ההשקעה הכי חשובה לטווח הארוך!!!

קריירה, העלאה במשכורת, תפקיד מפואר, רכב ואין סוף דברים שלפעמים חושבים שהם החשובים, כל זה בא והולך והסיפוק האמיתי זה התוצאות שאנחנו מגדלים, מה המסר שאנחנו מעבירים דרך הילדים לעולם.

אשתף אתכם במשהו אישי, ברכה מיום ההולדת האחרון שלי מבני הבכור מטיול בדרום אמריקה: אמא הכי טובה בעולם:),

"פעם ראשונה שאני מברך אותך מרחוק ולא מקרוב כמו בכל השנים, אך מבטיח שאני מברך מקרוב באמצעות המדיה, ברצוני לאחל לך המון מזל טוב, הצלחה(ללא ספק שיש לך מצבור של הצלחות רבות עד היום, כגון: כמוני ;), ומאמין שיהיו עוד הרבה), אושר רב שילווה אותך תמיד, ותמיד שישאר החיוך שמביא אור לסובבים אותך, את מודל להערכה והערצה בשבילי, והינני בטוח גם עבור הסובבים אותך, אני שמח שאת תמיד נמצאת בכל מצב שצריך ועוזרת מרחוק לשעת הצורך, ושתמשיכי לדאוג..(סתם..), תודה שהאמנת בי בכל דרך שנראית בלתי אפשרית, ואני מאמין שתגיעי לאן שתרצי ושתעשי את מה שאת הכי טובה בו ויספק אותך, שכל המטרות וחלומות שלך יתגשמו (אני בטוח שכן, יכולות גבוהות:)) בשורה תחתונה את אמא הכי טובה בעולם. אוהב אותך, רמי."

אז כמה דברים חשובים יש לי לומר לכם בהקשר ליום הולדת:

  • אין להצטער על מה שהיה, כי לא ניתן לתקן את העבר, ניתן לתכנן את העתיד ואת היעד הבא.

  • תלכו בעקבות הלב שלכם, אם עושים מה שאוהבים גורם סיפוק רב יותר והנאה רבה.

  • אני רואה ביום הולדת דרך נוספת לומר תודה ולברך ולהודות לכל המשפחה שתמיד איתי בשמחה ובצער. הילדים שלי מאוד אוהבים את החלק של בברכות ביום ההולדת כי הם מעצימות ונותנות המון משמעות.

  • אני רואה בכל שנה שמתווספת לי עוד חוכמת חיים, עוד בגרות, עוד הסתכלות אחרת על דברים, בשום אופן לא הייתי חוזרת אחורה בזמן, כי הניסיון שצברתי הכי משמעותי.

  • תנו ליקרים ואהובים סביבך להפתיע אתכם, אל תחיו בשליטה מלאה כל החיים. אני בשנה הזאת הכרזתי לבעלי שאני לא רוצה לדעת מה עושים ביום הולדת שלי , תעשו מה שבא לכם ואני זורמת, לקח לי יומיים להתאושש מהתרגשות, שמחה ואהבה שקיבלתי. תנו אחראיות כולם מחכים לזה.

  • תנו אהבה, תקבלו אהבה, זה תהליך שדורש השקעה, אך בסוף כי שווה.

לריסה חבסטובסקי

מאמנת להתפתחות אישית וצמיחה

ניסיון רב עם כבדי שמיעה וחרשים

0506262624

מחשבות אחרונות
bottom of page